PDA

View Full Version : Rearview2.com - Gina, The Juiciest Butt On Earth-SHIN



Pages : [1] 2

Zero
01-07-2006, 06:01 PM
this nigga must be heaven sent


http://fileserver2.jpghosting.com/images/test1_f1747a634c527e18683859cf93535e5a.jpg
http://fileserver4.jpghosting.com/images/test2_34623a65a674e129257eeb0dae99484d.jpg

SenBlack(UVP)
01-07-2006, 06:02 PM
699mbs DAMN!!!1

LOOK AT DAT ASS OH LAWDDDDDDDDD

SAINT
01-07-2006, 06:02 PM
where the torent at zero

The Omega
01-07-2006, 06:02 PM
aint you gay tho? wtf?

Zero
01-07-2006, 06:04 PM
aint you gay tho? wtf?
says strongarm's lover boy

PhatAzzLuva
01-07-2006, 06:08 PM
http://jupiter.walagata.com/w/ddouglas/images/funny/4l1y87.jpg

dragon
01-07-2006, 06:11 PM
shin is da man.

SAINT
01-07-2006, 06:11 PM
where the torent at zero

Mad Cow
01-07-2006, 06:14 PM
I swear. If I get that..........I will stop downloading porn. That girl ass is phat enough to get me to stop. Lemme get that...?

SAINT
01-07-2006, 06:18 PM
dam no seeders

inyusha
01-07-2006, 06:20 PM
With an ass like that she got to be stripping.

SAINT
01-07-2006, 06:20 PM
1.37gb wish me luck lol

trickymoves
01-07-2006, 06:23 PM
yeah a booty 2 die 4...lol


http://www.supload.com/./files/default/Clip_3.gif

http://www.allsexresources.com/forums/showthread.php?p=353128#post353128

The Omega
01-07-2006, 06:25 PM
says strongarm's lover boy
loolo.

where is warrior ra at when you need that mfer?

jackDaniels
01-07-2006, 06:26 PM
http://jupiter.walagata.com/w/ddouglas/images/funny/4l1y87.jpg

BK Dro
01-07-2006, 06:27 PM
damn send it my way mannnnn!1

Zero
01-07-2006, 06:55 PM
1.37gb wish me luck lol


yeah man im waitin till tomorrow lmao

trickymoves
01-07-2006, 07:03 PM
damn seeeeeeeeeeeeeeeedddd mtfs!!!!!!!!!!

Arf
01-07-2006, 07:04 PM
damn send it my way mannnnn!1


Its at empornium

trickymoves
01-07-2006, 07:08 PM
Its at empornium

true, but nobody is seeding :45:

Arf
01-07-2006, 07:09 PM
true, but nobody is seeding :45:


tru
but it'll kick in. Give Shin a second:yayo

trickymoves
01-07-2006, 07:20 PM
damn i've got most of these clips already :S
ZzzZzzz

*uploading now*

Allnatral
01-07-2006, 07:25 PM
http://jupiter.walagata.com/w/ddouglas/images/funny/4l1y87.jpg

Or up it on BT at least

Lefty_Gunz187
01-07-2006, 07:26 PM
Hit me with that Z

Got it.............................................damn 20 hours. whew

Davis
01-07-2006, 07:40 PM
That shit made me say GOT DAYM!!! out loud. Hit me, brah!!! :thumbsup:

tmonster
01-07-2006, 08:01 PM
http://jupiter.walagata.com/w/ddouglas/images/funny/4l1y87.jpg

JEXER
01-07-2006, 09:50 PM
Hook me up with that torrent link I will seed that all week

sleepyeyed_jynx
01-07-2006, 09:53 PM
I can only hope that her face matches

REALITY
01-07-2006, 09:58 PM
wicked ass.....

PureSinn
01-07-2006, 10:00 PM
wow

rico002
01-07-2006, 10:20 PM
pass that over here
thx

zihed
01-07-2006, 10:24 PM
pass that over here
thx

Mad Cow
01-07-2006, 10:45 PM
I am at Emporinum and I can't find that file. Can someone tell me the name of the file. I looked under Gina as well as in Rearview.

BrotherBamboo
01-07-2006, 10:48 PM
pass that over here
thx

bigwilld
01-07-2006, 10:55 PM
pass it over here.......

Zero
01-07-2006, 11:16 PM
lmao@goin over there and still cant find it

REL
01-08-2006, 12:04 AM
this nigga must be heaven sent


ol' wesley pipes ass nigga

Zero
01-08-2006, 12:07 AM
that still means i tapped more pussy than you

Hammurabi
01-08-2006, 12:07 AM
If request are being taken....

Holla at me with this.

Dhalsim
01-08-2006, 12:19 AM
the clips are on BT....with the exception of the most recent ones

goldy
01-08-2006, 07:17 PM
yessss

SAINT
01-09-2006, 10:44 AM
uppi the first half of this now-699mb

BIG WATTS
01-09-2006, 10:48 AM
uppi the first half of this now-699mb

please hit me up with that when it's ready.... I can't get on torrents right now and I need that ASS in my life....

Dhalsim
01-09-2006, 10:54 AM
uppi the first half of this now-699mb
http://img.photobucket.com/albums/v375/pg13_40/money.jpg

fresh2death
01-09-2006, 12:41 PM
WOW

cwalk
01-09-2006, 01:43 PM
http://jupiter.walagata.com/w/ddouglas/images/funny/4l1y87.jpg

Lefty_Gunz187
01-09-2006, 01:47 PM
Joi Ryda needs to give her some ass shakin lessons. Nice ass but she cannot move worth a damn.

Hammurabi
01-09-2006, 04:46 PM
uppi the first half of this now-699mb

:63:

Arf
01-09-2006, 04:50 PM
Joi Ryda needs to give her some ass shakin lessons. Nice ass but she cannot move worth a damn.


yeah the vid wasnt that good. its ok
but after u see it once u dont wanna look at it again

Davis
01-09-2006, 07:04 PM
yeah the vid wasnt that good. its ok
but after u see it once u dont wanna look at it again

You got the link?

SAINT
01-09-2006, 07:04 PM
still workin on it i had one time out already but im tryin again

Drunken_Monk
01-09-2006, 07:23 PM
Un-fucking-believable! :41:

OMG! :D

Someone finally took some notes on the best ways to showcase a phenomenal ass like that one!!!!!!

I must have this specific clip!

No fucking way around it...I've gotta have this one.

Zero...ONE HELLUVA FIND.

Excellent contribution to the board!

jw3
01-09-2006, 10:18 PM
pass it over here.......

Arf
01-09-2006, 10:43 PM
You got the link?


Its still at Empornium. still fresh too plenty of seeders.
go grab it at Emp....on a high speed connection it takes about an hour. its a big file. not too big, but big enough.

you know something Davis
people always do this
everytime Zero posts a pic of something from Shin
i know right where to go and get it. hell everybody whos familiar with empornium knows where to go and get it. but heads keep askin zero to drop it when its just easier to just use the torrent. it wouldnt make much sense for zero to waste time uploading it to some server when people can just download it by emp

Davis
01-09-2006, 11:28 PM
Its still at Empornium. still fresh too plenty of seeders.
go grab it at Emp....on a high speed connection it takes about an hour. its a big file. not too big, but big enough.

you know something Davis
people always do this
everytime Zero posts a pic of something from Shin
i know right where to go and get it. hell everybody whos familiar with empornium knows where to go and get it. but heads keep askin zero to drop it when its just easier to just use the torrent. it wouldnt make much sense for zero to waste time uploading it to some server when people can just download it by emp

I have no idea bout Emporinium, dawg, which is why I asked. :yayo

SAINT
01-11-2006, 01:33 AM
my bad yall my comp was trippin yesterday im back working on it

Kwame
01-11-2006, 02:04 AM
peace; Man them bitches wack!!

SELF
01-11-2006, 02:05 AM
can i get this

trippacheese
01-11-2006, 02:50 AM
http://jupiter.walagata.com/w/ddouglas/images/funny/4l1y87.jpg
here here

Nicademo
01-11-2006, 03:03 AM
scrumtious!

SAINT
01-11-2006, 12:45 PM
so im goin thru my email and guess what i found chek ya boxes nukkaz

dcman100
01-11-2006, 12:46 PM
nice

SAINT
01-11-2006, 06:11 PM
vid is here
http://www.allsexresources.com/forums/showthread.php?t=9485

The Dark Knight
01-13-2006, 04:01 AM
vid is here
http://www.allsexresources.com/forums/showthread.php?t=9485

both files are blocked. could you send it to me in a pm?

tdogg887
01-13-2006, 04:31 AM
NOW THATS A BIG ASS RIGHT THERE NICE POST

skp21
01-13-2006, 10:05 AM
Can I get some of that

Dhalsim
01-13-2006, 11:37 AM
re-up

JackoMcMasto
01-19-2007, 07:22 AM
REUP

bigtroop
01-19-2007, 08:43 AM
reup

dragon
01-19-2007, 10:04 AM
hey yo please re-up that gina vid

ibangharder
01-19-2007, 12:40 PM
nice post

BullyBeef
01-19-2007, 12:53 PM
:63:

Neoness
01-19-2007, 01:11 PM
sweeet

B-sTrO
01-19-2007, 01:40 PM
over here homie

el cabrito
01-19-2007, 01:41 PM
Her ass is ok, I've seen phatter, plumper, fuller asses...

carlcat
01-19-2007, 01:50 PM
she's real hot, anyone got it, please send me the link or post it. thanks

Connectz
01-19-2007, 02:35 PM
Nah, that title goes to JOIRYDA.

JackoMcMasto
01-19-2007, 02:42 PM
this post is old as shit, I hope they do re-up it though...

simsanders
01-19-2007, 02:44 PM
this a OLD ASS THREAD

dragon
01-19-2007, 02:56 PM
hey someone out there should reup that vid

JackoMcMasto
01-19-2007, 02:57 PM
this a OLD ASS THREAD

see if you can get this hsit sim....alot of people want it :yay

JackoMcMasto
01-19-2007, 02:58 PM
this thread is almost exactly 1 year old, lol

:ninja but I still wantthis shit

simsanders
01-19-2007, 03:41 PM
a year and twelve days old

dragon
01-19-2007, 03:43 PM
damn i need this reup

simsanders
01-19-2007, 04:01 PM
http://i13.tinypic.com/2yw7n9t.png

Brick Pavement lol

SenBlack(UVP)
01-19-2007, 04:02 PM
right here

bigwilld
01-19-2007, 04:28 PM
over here please.

JackoMcMasto
01-19-2007, 05:17 PM
yo SIM hit me up....I don't have many ends...but I'll hit you off with atleast 1,000

dragon
01-19-2007, 05:28 PM
so is anyone uping the video

JackoMcMasto
01-19-2007, 05:35 PM
hope so...

she doesn't have the biggest bubble but it moves so well..

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AK-zKTMSRgs"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AK-zKTMSRgs" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Gina's Big Booty in the pink pants

Zero
01-20-2007, 01:26 PM
You niggas are retarded.

wiggawesley
01-20-2007, 01:56 PM
You dont neva eva see her face, Maybe she dont want her family to know she doin this, Or She a dogg ass mutt face hoe... I already got most of these
in flv format off of Youtube, But.... They are loooow Quality

cirpoxr
01-20-2007, 02:44 PM
aint you gay tho? wtf?

Im with omega on this one, he is s fag though accuses others of being to hide the fact that he is or make him self feel better.

someone find me that mask he use to wear

jw3
01-20-2007, 03:12 PM
its funny how people bump old threads and demand a re-up:lol

BullyBeef
05-21-2007, 02:22 PM
Has anyone ever found this DVD for download?:4:

neal5335
05-21-2007, 09:38 PM
dats a big ass

kentucky
05-22-2007, 04:13 AM
RE-UP

TarTaq
05-22-2007, 04:34 AM
i gots this on a DVD somewhere....

ill up it as soon as i get home....

BullyBeef
05-22-2007, 01:10 PM
i gots this on a DVD somewhere....

ill up it as soon as i get home....

Nice!! Thanks Killa.

ceaseless
06-07-2008, 05:48 AM
dats nice...